Komunikacja z klientem, czyli najważniejszą osobą dla firmy
Temat klienta jako najważniejszej osoby dla firmy, który poruszony został już pierwszego dnia konferencji, kontynuowany był w czwartym panelu prezentacji. Poprowadziła go Joanna Jaśkowska, redaktor czasopisma „Kierunek Wod-Kan" i portalu kierunekWODKAN.pl.
Pierwszy referat drugiego dnia konferencji wygłosił Krzysztof Filipek z Firmy Doradczej Krzysztof Filipek. Opowiedział o świadomości, że to klienci są najważniejszym zasobem przedsiębiorstwa i siłą napędową dla działań kadry kierowniczej. Temat wystąpienia był niejako kontynuacją referatu Józefa Natonka z Wodociągów Jaworzno, jaki został wygłoszony pierwszego dnia sympozjum w Szczyrku. Krzysztof Filipek poruszył tematykę klienta w odniesieniu do strategii przedsiębiorstwa, wymogów prawnych i najważniejszych elementów działania systemu, na jakie zwracają uwagę klienci.
Drugim tematem porannego panelu były doświadczenia w zakresie komunikacji w sytuacji kryzysowej. Taki referat wygłosiła Marzena Wojewódzka, rzecznik prasowy z MPWiK w m. st. Warszawie S.A. Poruszyła temat komunikacji kryzysowej, ale podkreśliła też, jak ważne jest przekonanie klienta o tym, że woda z kranu wcale nie jest droga. Jednocześnie woda z wodociągów na przykładzie Warszawy świetnie sprawdza się jako woda pitna, co jest alternatywą dla wody butelkowej.
Komentarze