Jak budować reputację spółek miejskich?
Budowanie reputacji spółek miejskich poprzez działania komunikacyjne - to tytuł szkolenia dla rzeczników miejskich spółek, odpowiedzianych za komunikację i działania marketingowe, które odbywa się w ramach XXII Kongresu WOD-KAN-EKO.
Szkolenie ma charakter warsztatu, z aktywnym udziałem uczestników, dzielących się swoimi doświadczeniami, rozwiązującymi wspólnie zadania ćwiczeniowe i biorących udział w dyskusji. Przekazywane treści są dostosowane do specyfiki działania jednostek miejskich, uwzględniają aktualny stan przedmiotowej wiedzy i trendy komunikacji marketingowej.
Trener – Urszula Podraza, Partner Strategiczny Planet Partners, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki,Międzynarodowym Centrum Kulturyi Agencji Wenecja.Dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego opracowała i zrealizowała kampanię na temat spalarni odpadów, zakończoną podpisaniem umowy społecznej oraz wyróżnioną w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Pracowała także dla spółki Drogowa Trasa Średnicowa przy organizacji konsultacji społecznych. Autorka książki „Kryzysowe public relations”.
Komentarze