Partner serwisu
14 listopada 2019

Jak budować reputację spółek miejskich?

Kategoria: XXII Kongres WOD-KAN-EKO

Budowanie reputacji spółek miejskich poprzez działania komunikacyjne - to tytuł szkolenia dla rzeczników miejskich spółek, odpowiedzianych za komunikację i działania marketingowe, które odbywa się w ramach XXII Kongresu WOD-KAN-EKO.

Jak budować reputację spółek miejskich?

Szkolenie ma charakter warsztatu, z aktywnym udziałem uczestników, dzielących się swoimi doświadczeniami, rozwiązującymi wspólnie zadania ćwiczeniowe i biorących udział w dyskusji. Przekazywane treści są dostosowane do specyfiki działania jednostek miejskich, uwzględniają aktualny stan przedmiotowej wiedzy i trendy komunikacji marketingowej.

Trener – Urszula Podraza, Partner Strategiczny Planet Partners, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki,Międzynarodowym Centrum Kulturyi Agencji Wenecja.Dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego opracowała i zrealizowała kampanię na temat spalarni odpadów, zakończoną podpisaniem umowy społecznej oraz wyróżnioną w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Pracowała także dla spółki Drogowa Trasa Średnicowa przy organizacji konsultacji społecznych. Autorka książki „Kryzysowe public relations”.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ