Partner serwisu
13 lipca 2017

Nowa aplikacja mobilna dla klientów Saur Neptun Gdańsk

Kategoria: Aktualności

W przypadku informacji o awariach prezentowane jest miejsce awarii wraz z przewidywanym czasem jej usunięcia oraz lokalizacją zastępczego punktu poboru wody – o ile taki występuje. Również w przypadku prezentowania informacji dotyczących kąpielisk, oprócz danych o jakości wody prezentowane są punkty poboru na mapie.

W zakresie jakości wody dla większości punktów adresowych Gdańska i Sopotu można otrzymać informację o twardości wody oraz o ujęciu, z którego dany punkt jest zasilany.

Aplikacja – SNG Twoje wodociągi – umożliwia także zgłaszanie awarii przez użytkownika. Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcie oraz zaznaczyć miejsce awarii na mapie (lub w przypadku włączonej geolokalizacji system sam zidentyfikuje lokalizację, gdzie się znajdujemy i podpowie dane adresowe konieczne do uzupełnienia).

– Zgłoszenie o awarii trafia do Centrum Działań Operacyjnych, gdzie podejmowane są kolejne kroki w celu jej potwierdzenia i usunięcia – dodaje Stanisław Mikołajski, dyrektor ds. eksploatacji SNG.

Źródło i Fot.: informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ