Warsztaty dla rzeczników uzupełnieniem konferencji
Po raz pierwszy w ramach konferencji Zarządzanie przedsiębiorstwem WOD-KAN zorganizowane zostało szkolenie dla rzeczników w tematyce informowania lokalnych społeczności i zarządzania komunikacją kryzysową w przedsiębiorstwie.
Szkolenie przeprowadzone zostało w formie warsztatów, z aktywnym udziałem uczestników. Były to dyskusje, analiza konkretnych przypadków błędów oraz wykonywanie zadań szkoleniowych. Każdy z uczestników otrzymał od instruktora informację zwrotną. Szkolenie objęło również możliwości przekazywania treści zgodne z aktualnym stanem wiedzy i trendów na rynku komunikacji marketingowej. Warsztaty podzielono na kilka części tematycznych, m.in. dotyczących budowania relacji ze społecznościami lokalnymi, strategii komunikacji, przygotowywania materiałów informacyjnych, także pod kątem social mediów oraz zarządzania kryzysem, w oparciu o dialog z oponentami.
Warsztaty poprowadziła Urszula Podraza, ekspert i praktyk zarządzania kryzysowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej. Pracowała jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR krakowskiego lotniska, dziennikarka w Radiu Kraków, PR Manager w Instytucie Książki, Międzynarodowym Centrum Kultury i Agencji Wenecja. Urszula Podraza jest też autorką i realizatorem kampanii na temat spalarni odpadów dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego, która zakończyła się podpisaniem umowy społecznej. Kampania ta uzyskała wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Trenerka jest również autorką książki „Kryzysowe public relations”.
Komentarze