Reklama
Kto czyta nasz magazyn?
„Kierunek Wod-Kan” czytają: kadry zarządzająco – techniczne oczyszczalni ścieków, zakładów wodociągowych i komunalnych, dyrektorów ds. technicznych i inwestycyjnych. Docieramy również do firm specjalistycznych mających w ofercie urządzenia, technologie i rozwiązania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa wod-kan.
Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy trafia do naszych odbiorców w prenumeracie i poprzez imienną wysyłkę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.
Jaki mamy zasięg?
Ogólnopolski
Tematyka magazynu:
- najnowsze technologie w branży wod-kan,
- gospodarka osadowa,
- monitoring sieci wodociągowych,
- zdalny odczyt pomiaru wody i ścieków,
- modernizacja i budowa sieci,
- inwestycje w branży wod-kan,
- gospodarka odpadowa.
Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Kierunek Wod-Kan” .
Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.
Co w praktyce oznacza współpraca z nami?
- możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
- precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
- bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
- pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
- precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
- możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług.