MPWiK Warszawa uruchamia Wirtualnego Doradcę
Ile kosztuje litr warszawskiej kranówki? Co to jest przyłącze? – odpowiedzi na te i inne pytania udzieli Wirtualny Doradca MPWiK w m.st. Warszawie. Nowa funkcjonalność już jest dostępna na stronie internetowej wodociągów.
Na stronie Wodociągów Warszawskich została wprowadzona nowa funkcjonalność – oprócz tradycyjnego FAQ, użytkownicy mogą teraz skorzystać z pomocy Wirtualnego Doradcy. Dzięki narzędziu, które jest dostosowane do wyświetlania zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych, można szybko i łatwo sprawdzić m.in. aktualną taryfę za wodę i ścieki, czy dowiedzieć się, jak wygląda proces podłączenia się do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Nie wymaga to wychodzenia z domu ani kontaktu z punktami obsługi klienta MPWiK.
Wirtualny Doradca „krok po kroku”
Aby móc skorzystać z funkcjonalności, należy w specjalnie oznaczonym polu wpisać swoje pytanie dotyczące działalności Spółki. System automatycznie będzie podpowiadał propozycje pytań lub zagadnień. Jeżeli wśród nich znajdzie się interesujący temat, wystarczy najechać na zagadnienie kursorem i zatwierdzić swój wybór kliknięciem. Wówczas zostanie wyświetlona odpowiedź. Ponadto możemy skorzystać z tzw. „Popularnych tematów”.
Co zrobić, gdy mojego pytania nie ma w bazie?
Jeśli pytanie nie jest jednoznaczne, system sam wyświetli powiązane z nim z odpowiedzi.
Komentarze