Partner serwisu
13 lipca 2017

Nowa aplikacja mobilna dla klientów Saur Neptun Gdańsk

Kategoria: Aktualności

Saur Neptun Gdańsk przygotował bezpłatną aplikację – SNG Twoje wodociągi. Dostępna jest ona w App Store na system iOS a także w Sklepie Play dla systemu Android.  Dzięki aplikacji klienci mogą dowiedzieć się m.in. o: jakości wody w Gdańsku i Sopocie, awariach i pracach planowanych na sieci wod-kan, czy jakością wody na kąpieliskach.

Nowa aplikacja mobilna dla klientów Saur Neptun Gdańsk

– Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, dlatego oprócz tradycyjnych kanałów komunikacyjnych jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter postanowiliśmy uruchomić kolejny – tworząc specjalną aplikację na urządzenia mobilne, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pozwala na kontakt z nami – podkreśla Guy Fournier, prezes Saur Neptun Gdańsk.

Aplikacja dedykowana jest mieszkańcom Gdańska i Sopotu, spółdzielniom mieszkaniowym, zarządcom wspólnot mieszkaniowych, radom dzielnic, a także turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach. Jest ona całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam. Udostępniona została w dwóch najbardziej popularnych platformach urządzeń mobilnych: iOS – dostępna w AppStore oraz Android dostępna w Sklepie Play.

Aplikacja daje stały dostęp do następujących funkcjonalności:

  • najważniejsze wydarzenia związane z SNG
  • występujące awarie
  • jakość wody
  • terminy i zakresy prac planowych
  • jakość wody w kąpieliskach (Eko-plaża)
  • cenniki usług
  • możliwość zgłaszania awarii
  • powiadomienia o pojawiających się nowych informacjach z zakresu aktualności, jakości wody w kąpieliskach, planowych wyłączeniach wody, awariach

– Wszystkie dane prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG, co sprawia, że użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją. Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach wprowadzane przez dyspozytorów pogotowia, publikowane są jednocześnie we wszystkich kanałach informacyjnych Spółki: na naszej stronie internetowej, w aplikacji mobilnej i systemie call center – zaznacza Jacek Kieloch, wiceprezes SNG. – Dodatkowo użytkownik otrzymał możliwość wyboru informacji ograniczonej do konkretnych dzielnic miasta. Notyfikacje o awariach wysyłane będą natychmiast po ich ukazaniu się, pozostałe powiadomienia będą wysyłane raz dziennie.

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ